1. პირველი შეხვედრა 25 მარტი ,,ახალ სკოლის მოდელის’’ პროექტის გაცნობა;
2. დირექტორს სასკოლო საზოგადოების პოტენციალის შესახებ გასაუბრება 30 მარტი;
3. პრობლემების ხე ; ძლიერი და სუსტი მხარეები (SWOT) ანალიზის გაკეთება
ბმული (SWOT) ანალიზის
4. ლოგიკური ჩარჩოს და სამოქმედო გეგმის შემუშავება;
ლოგიკური ჩარჩოს ბმული
5. პროქტის შემუშავება სწავლა სწავლების მიმართულებით ,, განმავითარებელი შეფასების გამოყენება მოსწავლეთა ასოციალური ქცევის დაძლევის მიზნით აკადემიური შედეგების გასაუმჯობესებლად’’
პროქტის ბმული
6. კითხვარების მომზადება; ფოკუს ჯგუფის შერჩევა, კითხვარების გაზიარება ედმოდოს გამოყენებით და შევსებული კითხვარების შესაბამისად დასკვნების გამოტანა
კითხვარების ბმული
7. პროექტის მონიტორინგის შეფასების რუბრიკის შექმნა, მონიტორინგის პერიოდულობის განსაზღვრა , შედეგების ანალიზი;
8. სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება მოსწავლეებსა და მასწავლებლებთან კვლევის შედეგების გასაცნობად. პრობლემების იდენთიფიცირება და ინტერვენციების სტრატეგიების შერჩევა
9. ტრენინგი განმავითარებელი შეფასება მოსწავლეებისა და მშობლებისთვის;
10. 3 გაკვეთილის ჩატარება და ანალიზი სხვადასხვა შეფასების სტრატეგიების გამოყენებით; განმავითარებლი კომენტარებზე დაკვირვება; მოსწავლეთა შეხვედრის ორგანიზება თემაზე „ რა შეიცვალა ჩემთვის“.
11. დასკვნითი შეხვედრების მოწყობა სასკოლო საზოგადოებისთვის, საინფორმაციო პორტალის მომზადება
2. დირექტორს სასკოლო საზოგადოების პოტენციალის შესახებ გასაუბრება 30 მარტი;
3. პრობლემების ხე ; ძლიერი და სუსტი მხარეები (SWOT) ანალიზის გაკეთება
ბმული (SWOT) ანალიზის
4. ლოგიკური ჩარჩოს და სამოქმედო გეგმის შემუშავება;
ლოგიკური ჩარჩოს ბმული
5. პროქტის შემუშავება სწავლა სწავლების მიმართულებით ,, განმავითარებელი შეფასების გამოყენება მოსწავლეთა ასოციალური ქცევის დაძლევის მიზნით აკადემიური შედეგების გასაუმჯობესებლად’’
პროქტის ბმული
6. კითხვარების მომზადება; ფოკუს ჯგუფის შერჩევა, კითხვარების გაზიარება ედმოდოს გამოყენებით და შევსებული კითხვარების შესაბამისად დასკვნების გამოტანა
კითხვარების ბმული
7. პროექტის მონიტორინგის შეფასების რუბრიკის შექმნა, მონიტორინგის პერიოდულობის განსაზღვრა , შედეგების ანალიზი;
8. სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება მოსწავლეებსა და მასწავლებლებთან კვლევის შედეგების გასაცნობად. პრობლემების იდენთიფიცირება და ინტერვენციების სტრატეგიების შერჩევა
9. ტრენინგი განმავითარებელი შეფასება მოსწავლეებისა და მშობლებისთვის;
10. 3 გაკვეთილის ჩატარება და ანალიზი სხვადასხვა შეფასების სტრატეგიების გამოყენებით; განმავითარებლი კომენტარებზე დაკვირვება; მოსწავლეთა შეხვედრის ორგანიზება თემაზე „ რა შეიცვალა ჩემთვის“.
11. დასკვნითი შეხვედრების მოწყობა სასკოლო საზოგადოებისთვის, საინფორმაციო პორტალის მომზადება
No comments:
Post a Comment